GSM > Klantenservice > Bestelproces

bestelproces Bestelproces

Via de website

U kunt het toestel met eventueel abonnement makkelijk bestellen via de website. Voor een los toestel klikt u op de bestelknop onder de plaatjes van de productpagina. Voor een abonnement klikt u op het winkelwagentje van het abonnement naar keuze op de productpagina.

Vervolgens vult u het bestelformulier in en krijgt u direct een bevestiging in uw mailbox. In deze e-mail vindt u alle benodigde formulieren die u via fax (0181-707638) of e-mail (info@gsmstunts.nl) kunt aanleveren.
Wanneer gewenst kunt u uw documenten ook per post sturen naar:

GSMstunts.nl
Antwoordnummer 56
3200VB Spijkenisse
(let op: frankering niet nodig)

Telefonisch

Mocht u liever iemand spreken om uw bestelling door te geven? Dan is dat geen enkel probleem. Via onze klantenservice (0181-707631) kunt u op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uw bestelling aan één van onze medewerkers doorgeven. Na voltooiing krijgt u een bevestiging per e-mail met de benodigde documenten.

Ontvangt u de besteldocumenten liever per post dan is dat uiteraard ook mogelijk. Indien u dit aangeeft tijdens de telefonische bestelling dan regelen wij dit graag voor u.

Per e-mail

Ook per e-mail kunt u een bestelling plaatsen. Mail de volgende gegevens naar info@gsmstunts.nl:
- Volledige naam
- Adres
- Afleveradres
- Betaalmethode

In geval met abonnement:
- Rekeningnummer
- Soort abonnement
- Eventuele aanvullende bundels

Op locatie

Mocht u niet overtuigd zijn van bestellen via internet of telefoon, dan kunt u ook altijd bij ons langskomen in Spijkenisse om uw bestelling te plaatsen en eventueel uw telefoon direct mee te nemen.

Ons adres is:

Faradayweg 2
3208 KS Spijkenisse

Van maandag tot en met vrijdag zijn wij van 9:00 tot 17:00 open. Wilt u direct uw nieuwe telefoon meenemen? Dan adviseren wij om van tevoren te bellen of het product daadwerkelijk op voorraad is. Dit voorkomt teleurstellingen.